Upravljanje terjatev za vsakogar

Kadar gre za upravljanje terjatev, je odločitev da ali ne čisto preprosta. Pod eno streho namreč dobite vse in še več za mirno, brezskrbno in uspešno poslovanje, hkrati pa mnogo prihranite tako s finančnega vidika kot tudi časovnega. Upravljanje terjatev vam namreč pomaga ohranjati nemoten finančni pretok ter poskrbi tudi za veš učinkovito preventivno sprejemanje poslovnih odločitev.

Kako poteka sodelovanje?

Za upravljanje terjatev poskrbi naš strokovni tim, ki ob začetku sodelovanja od vas potrebuje podatke o vaših terjatvah, da dobi pregled nad vašimi dolžniki. Na podlagi prejetih podatkov podrobneje preučimo status vsakega dolžnika ter za vsak posamezen primer določimo najbolj optimalno strategijo pridobitve dolgov.

V nadaljevanju izvajamo vse potrebne aktivnosti za čim hitrejše unovčenje vaših terjatev in poplačilo dolgov, hkrati pa vam zagotovimo še celosten nabor dodatnih aktivnosti, kot so spremljanje bonitete vaših strank, razmer na trgu ipd., da vas lahko pravočasno opozorimo na morebitne težava in vam pomagamo pri poslovnih odločitvah.